GY.I.K

Rendelés és fizetés

1. Hogyan tudok rendelni?
Válassza ki a kívánt terméket, tegye a kosárba, majd kövesse a pénztár lépéseit. A rendelés véglegesítéséhez adja meg szállítási és fizetési adatait, majd erősítse meg a rendelést.

2. Milyen fizetési módokat fogadnak el?
Rendszerünkben bankkártyás, online fizetési lehetőségek, valamint egyes esetekben utánvét is elérhető lehet. A pontos lehetőségeket a pénztárnál láthatja.

3. Kapok visszaigazolást a rendelésről?
Igen, minden rendelésről automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk, valamint értesítjük a csomag feladásáról és a szállítás állapotáról is.

Szállítás és átvétel

4. Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A feldolgozási idő általában 1-2 munkanap, a szállítási idő pedig 2-8 munkanap, a választott szállítási módtól és a szállítási címtől függően.

5. Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási díj a rendelés összegétől és a választott szállítási módtól függ. 30 000 Ft - feletti vásárlásnál ingyenes szállítást biztosítunk. A pontos díjakat a pénztárnál láthatja. (GLS, Packeta,Foxpost)

Termékekkel kapcsolatos kérdések

6. Milyen nehézségi szintűek a modellek?
A termékek között találhatók kezdő, középhaladó és haladó szintű modellek is. A nehézségi szintet minden termékoldalon feltüntetjük.

7. Szükséges-e szerszám vagy ragasztó az összeszereléshez?
A legtöbb készlethez nincs szükség külön szerszámra vagy ragasztóra, minden szükséges alkatrészt tartalmaznak. Egyes modelleknél azonban elem vagy egyszerű eszköz (pl. csipesz) hasznos lehet.

8. Hiányzik vagy sérült egy alkatrész, mit tegyek?
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, és segítünk a hiányzó vagy sérült alkatrész pótlásában. Kérjük, őrizze meg a csomagolást és a számlát a gyors ügyintézés érdekében.

Visszaküldés, csere, garancia

9. Visszaküldhetem a terméket, ha nem vagyok elégedett?
Igen, 14 napos visszaküldési garanciát biztosítunk. A terméket eredeti állapotában, csomagolásban és számlával együtt tudja visszaküldeni. A részleteket a visszaküldési szabályzatban találja.

11. Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Írjon ügyfélszolgálatunknak, és elküldjük a visszaküldéshez szükséges információkat és címet. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli, kivéve, ha hibás vagy sérült termékről van szó. info@makettkucko.hu 

Egyéb kérdések

12. Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?
Ügyfélszolgálatunk e-mailben: info@makettkucko.hu , a webshop Kapcsolat menüpontján keresztül, vagy a közösségi média felületeinken is elérhető vagy akár telefonon is: +36309134393

13. Van lehetőség ajándékcsomagolásra vagy üzenetre?
Jelenleg még nem elérhető ajándékcsomagolás vagy üdvözlőkártya, de a közeljövőben szeretnénk bevezetni ! :)